انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

رسالت این وبلاگ به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی در درجه اول انعکاس فعالیت ها و اقدامات انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران و در اولویت های بعدی، اطلاع رسانی درباره اخبار و مطالب مربوط به رشته حسابداری در سطوح آموزشی و حرفه ای و همچنین فعالیت های مرتبط دانشجویی می باشد.

نشست علمی "ظهور گزارشگری یکپارچه در حرفه حسابداری؛ چالش ها و مسیر تحقیقات آینده "روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ در اتاق شورای دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و به کوشش انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری، غلامی دبیر انجمن درباره این نشست و تغییر مکان برگزاری آن عنوان کرد: اولین جرقه های برگزاری این نشست علمی به پیشنهاد دکتر برزگر (مدرس و عضو محترم هیئت علمی گروه) و به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش زده شد. به دنبال مطرح شدن بر عهده گرفتن برگزاری این نشست توسط انجمن علمی، برنامه ریزی ها شروع شد تا آن جا که به دلیل خالی نبودن سالن اجتماعات شهید علیمحمدی در زمان از پیش تعیین شده، برگزاری این نشست به هفته بعد از هفته پژوهش موکول شد؛ در نتیجه اقدامات بعدی صورت گرفت اما روابط عمومی یک روز قبل از برگزاری نشست با خبر شد به دنبال نشست ناگهانی بخشی از مسئولین دانشگاه، سالن اجتماعات در آن زمان در اختیار ایشان قرار گرفته است. با مطلع شدن روابط عمومی از این خبر نگرانی ها از بابت لغو این برنامه شدت یافت و کمیته روابط عمومی تلاش خود را شروع کردند تا محل مناسب دیگری را در نظر بگیرد که نشست طبق برنامه قبلی انجام گیرد اما نزدیک به محل سالن اجتماعات هم باشد، لذا بهترین محل اتاق شورای دانشکده علوم انسانی و اجتماعی بود که با رایزنی های فراوان و البته دشوار هماهنگ شد و ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت این برنامه با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید رشته از جمله دکتر کامیابی (مدیر گروه حسابداری)، دکتر احمد پور (استاد گروه حسابداری و از مشاهیر حسابداری کشور) و جناب آقای محسنی ملکی (دانشجوی دکترا و مدرس محترم گروه) برگزار شد.

ایشان در ادامه اضافه کردند: البته باید از زحمات جناب آقای رضایی (مسئول محترم تشکیل کلاس های دانشکده علوم انسانی) و سرکار خانم دکتر رضوانیان (عضو محترم هیئت علمی گروه ادبیات و مدیر محترم پژوهشی دانشگاه) درباره تغییر محل نشست و مشکلات مربوط به جابجایی های بین دو دانشکده کمال تقدیر و تشکر را به عمل آوریم.

در پایان ایشان ابراز امیدواری کردند که با استقبال هر چه بیشتر دانشجویان در همکاری با انجمن و ایفای نقش در آن و مساعدت های گروه و معاونت فرهنگی، انجمن علمی بتواند برنامه های بیشتر و بهتری را جهت ارتقای سطح علمی دانشکده به همراه ترویج و گسترش روحیه کار جمعی و توانمند سازی  دانشجویان در قالب نقش های علمی ـ فرهنگی به مرحله اجرا برساند.

تصاویری که در زیر می بینید مربوط به این سمینار می باشد:



                                                                       

                                                          



                                                                  




                                                                       


                              


                                                                

 


                                                                


                                                                 

                                                

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی