انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

رسالت این وبلاگ به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی در درجه اول انعکاس فعالیت ها و اقدامات انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران و در اولویت های بعدی، اطلاع رسانی درباره اخبار و مطالب مربوط به رشته حسابداری در سطوح آموزشی و حرفه ای و همچنین فعالیت های مرتبط دانشجویی می باشد.


ساختمان قدیمی بورس منچستر که هم اکنون متعلق به دو بازیکن این تیم، رایان گیگز و گری نویل است، پناهگاهی برای بی خانمان ها در زمستان شد.

زمستان همیشه با روزهای سر و یخبندان معنا پیدا می کند حال اگر به عنوان یک بی خانمان در حال گذران زندگی باشی، این سختی چند برابر خواهد شد و زمستان را به کابوسی برای زندگی تبدیل خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، ساختمان قدیمی بورس منچستر که هم اکنون متعلق به دو بازیکن این تیم، رایان گیگز و گری نویل است، پناهگاهی برای بی خانمان ها در زمستان شد.
بر اساس این گزارش، این دو بازیکن، که مالک این ساختمان هستند، با تهیه لوازم لازم برای زمستان در این ساختمان، درهای بورس قدیمی منچستر را به سوی بی خانمان ها باز کردند.
این دو بازیکن با اخلاق تیم فوتبال منچستر که در حال بازسازی ساختمان قدیمی بورس منچستر بودند تا از ساختمان قدیمی، یک هتل لوکس بسازند، با شروع فصل سرما تصمیم گرفتند که ساختمان سابق بورس منچستر را مامنی برای بی خانمان ها کنند.
این در حالی است که، این دو بازیکن این ساختمان را به مبلغ 2.3 میلیون دلار خریداری کرده اند .
پس از این که موسسه حمایت از بی خانمان های "منچستر انجلز" مجبور به تحویل ساختمان سابق خود شد، برای پناه دادن بی خانمان ها با مشکل مواجه شد و طی تماسی تلفنی با این دو بازیکن، بی خانمان های این موسسه به بورس قدیمی منچستر منتقل شدند.
پس از این که این دو بازیکن با استقرار بی خانمان ها در ساختمان قدیمی بورس یا همان ساختمان جدید هتل، موافقت کردند موسسه های خیریه دیگر هم تشویق به همکاری شدند.
این میان، موسسه خیریه، کامیونیتی گروپ و پروژه ریل جانک فود، خدمات غذایی بی خانمان ها را بر عهده گرفتند .
بورس منچستر در واقع نخستین بازار در منطقه منچستر و لیورپول در سال 1836 میلادی بود.
افزایش تجارت در منطقه منچستر پس از قرن 18 بازرگانان زیادی را از فرانکفورت و کشورهای دیگر به این منطقه جذب کرد و این تجار علیرغم آشنا نبودن با زبان انگلیسی توانستند داد و ستدهای خود را از سال 1798 میلادی در این منطقه آغاز کنند.
پس از آغاز فعالیت بورس منچستر، بحرانی مالی 1929 گریبانگیر این بورس شد و پس از آن با بازگشایی بازارهای دیگر در لندن، بورس منچستر در سایه معاملات آن بازارها قرار گرفت و پس از آن با بورس لندن ادغام شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۱
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی