انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

رسالت این وبلاگ به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی در درجه اول انعکاس فعالیت ها و اقدامات انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران و در اولویت های بعدی، اطلاع رسانی درباره اخبار و مطالب مربوط به رشته حسابداری در سطوح آموزشی و حرفه ای و همچنین فعالیت های مرتبط دانشجویی می باشد.

دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ق.ظ

 دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری بورس اوراق بهادار تهران و دانشگاه الزهراء(س) برگزار می شود.

پس از برگزاری موفق اولین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای تحقق سند چشم‌انداز در اردیبهشت‌ماه 92 و استقبال گسترده و کم نظیر مخاطبان از این همایش، دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری بورس اوراق بهادار تهران و دانشگاه الزهراء(س) در 28 و 29 بهمن‌ماه 1394برگزار می‌شود.

همایش حاکمیت شرکتی با درنظر داشتن دو هدف اساسی برگزار خواهد شد؛ اولین هدف، آشنایی شرکت‌ها و مؤسسات با حاکمیت شرکتی است. دومین هدف، مطرح کردن موضوعات روز حوزه مالی در فضای علمی و دانشگاهی کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

محورهای دومین همایش شامل حاکمیت شرکتی و توسعه اقتصادی، حاکمیت شرکتی و شفافیت، حاکمیت شرکتی و بهبود فضای کسب و کار، حاکمیت شرکتی و قانون‌گذاری، حاکمیت شرکتی و توسعه نظام تأمین مالی، حاکمیت شرکتی و مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، حاکمیت شرکتی و رقابت‌پذیری اقتصاد، حاکمیت شرکتی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و حاکمیت شرکتی و نظام مدیریت می‌باشد.

کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران در این حوزه می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت همایش به نشانی www.ircgnc.ir ارسال نمایند.

همچنین علاقه‌مندان برای حضور در دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این همایش( دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهراء(س) ) به شماره 88212578-021 تماس و یا به سایت همایش به نشانیwww.ircgnc.ir مراجعه نمایند.

   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی