انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

رسالت این وبلاگ به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی در درجه اول انعکاس فعالیت ها و اقدامات انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران و در اولویت های بعدی، اطلاع رسانی درباره اخبار و مطالب مربوط به رشته حسابداری در سطوح آموزشی و حرفه ای و همچنین فعالیت های مرتبط دانشجویی می باشد.

انا لله و انا الیه راجعون

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه الراجعون

با کمال تاسف و تاثر درگذشت شخصیت وارسته و استاد برجسته حوزه حسابداری و مالی کشور، دکتر احمد احمدپور را خدمت خانواده محترم آن استاد فقید، جامعه علمی کشور، دوستان، همکاران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می نماییم.

این استاد بزرگوار که در کارنامه خویش خدمات علمی و اجرایی شایسته تقدیری از جمله ریاست دانشگاه مازندران، عضویت در هیئت مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین راهنمایی و مشاوره بسیاری از مقالات و خلق آثار علمی بسیاری در حوزه حسابداری و مالی را داشته است، در طول عمر خود به پرورش دانشجویان توانمندی پرداخت که از این بابت می توان ایشان را جزو چهره های در خور تقدیر به شمار آورد.

از سوی دیگر دکتر احمد احمدپور در سالی که گذشت به عنوان استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران حق ویژه ای بر گردن اعضای انجمن علمی داشته است که انجمن علمی دانشجویی حسابداری از این بابت ضایعه بزرگی را متحمل شده است و امید آن را داریم که این خدمات که ان شاء الله از سر اخلاص در عمل بوده است، مقبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

در پایان ضمن اظهار تاسف دوباره، علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جزیل را برای خانواده و وابستگان ایشان از درگاه خدای تبارک و تعالی مسئلت داریم.

1394/11/17 - دبیرخانه انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران
  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی