انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران

جمعی از دانشجویان مستعد در کنار هم گرد آمده اند تا در یک فضای دوستانه به اعتلای علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. انشاءالله

رسالت این وبلاگ به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی در درجه اول انعکاس فعالیت ها و اقدامات انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه مازندران و در اولویت های بعدی، اطلاع رسانی درباره اخبار و مطالب مربوط به رشته حسابداری در سطوح آموزشی و حرفه ای و همچنین فعالیت های مرتبط دانشجویی می باشد.

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


طی حکمی از سوی محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سید خلاق میرنیا به سمت سرپرست دانشگاه مازندران منصوب و از خدمات 20 ماهه دکتر فخرالدین اصغری آقمشهدی قدردانی شد.

در سوابق دکتر میرنیا که دانشیار گروه خاک شناسی دانشگاه تربیت مدرس می باشد، ریاست دانشگاه مازندران طی سال های 77 تا 84، معاونت سازمان محیط زیست، معاونت دانشگاه تربیت مدرس، معاونت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ریاست موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی صنعتی مازندران به چشم می خورد.


            


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۵
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری

شهروز گهواره‌ای، مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، در توضیح موضوعات کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه اعلام کرد: 10 هزار عنوان در زمینه علوم کاربردی، چهار هزار عنوان مربوط به علوم پایه، شش هزار عنوان مرتبط با بخش علوم انسانی، پنج هزار عنوان با موضوع علوم پزشکی و دندانپزشکی، دو هزار عنوان درباره معماری، هنر و شهرسازی، دو هزار عنوان مربوط به علوم کشاورزی، علوم دامی و شیلات، 1500 عنوان با موضوع کلیات فرهنگ زبان خارجه، 1500 عنوان مرتبط با علوم اداری، دو هزار عنوان در زمینه علوم دینی و قرآنی و دو هزار عنوان درباره علوم اجتماعی است. این عناوین کتاب، مربوط به حدود 200 ناشر است.

رییس هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، با اشاره به رشد چشمگیرحدود 22 درصدی در عناوین کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه بیان داشت: دانشجویان، اساتید، کتابخانه ها و علاقه‌مندان به خرید کتاب‌های دانشگاهی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انجمن ناشران دانشگاهی به نشانی www.nbup.ir از فهرست این 36 هزار عنوان کتاب، مطلع شوند.

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، از 23 تا 27 آبان ماه، مصادف با بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.                      



                                

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۳
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری
با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در دیوان محاسبات کشور؛
امضای تفاهم نامه همکاری دیوان محاسبات و وزارت امور اقتصاد و دارایی در زمینه های دریافت و تحلیل الکترونیکی کلیه اطلاعات مالی دستگاه های اجرایی
در نشست مشترک رئیس کل دیوان محاسبات کشور و وزیر امور اقتصاد و دارایی که در محل دیوان محاسبات کشور برگزار شد، دستور العمل اجرایی ماده واحده قانون اصلاحی تبصره(۴) ماده (۹۵) قانون محاسبات عمومی به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، ماده یک دستور العمل اجرایی ماده واحده قانون اصلاحی تبصره (۴) ماده (۹۵) قانون محاسبات عمومی کشور مقرر می نماید: وزارتخانه، موسسات دولتی، نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی، شرکت های دولتی و همچنین شرکت هایی که شمول مقررات عمومی بر آنها مستلزم ذکر نام است ( در مورد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای که از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند) مکلف اند در خصوص اسناد و مدارک ناقص سنواتی و همچنین اسناد و مدارکی که بر اثر حوادث غیر مترقبه ازجمله سیل،آتش سوزی، زلزله، جنگ، سرقت، و برخی حوادث مترقبه دیگر(که به تشخیص هیات سه نفره تبصره(۴) ماده(۹۵) قانون محاسبات عمومی کشور) از بین رفته است بر اساس مفاد این دستورالعمل اقدام نمایند.

شایان ذکر است این دستورالعمل اجرایی در ۱۹ ماده و ۱۲ تبصره به امضای آقایان امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور و طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید.
جهت دسترسی به متن کامل دستور العمل اجرایی اینجا کلیک کنید.

                                                                 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۰
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری


                                                                          


دریافت پوستر در سایز اصلی
حجم: 6.34 مگابایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۳
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری

ساختمان قدیمی بورس منچستر که هم اکنون متعلق به دو بازیکن این تیم، رایان گیگز و گری نویل است، پناهگاهی برای بی خانمان ها در زمستان شد.

زمستان همیشه با روزهای سر و یخبندان معنا پیدا می کند حال اگر به عنوان یک بی خانمان در حال گذران زندگی باشی، این سختی چند برابر خواهد شد و زمستان را به کابوسی برای زندگی تبدیل خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، ساختمان قدیمی بورس منچستر که هم اکنون متعلق به دو بازیکن این تیم، رایان گیگز و گری نویل است، پناهگاهی برای بی خانمان ها در زمستان شد.
بر اساس این گزارش، این دو بازیکن، که مالک این ساختمان هستند، با تهیه لوازم لازم برای زمستان در این ساختمان، درهای بورس قدیمی منچستر را به سوی بی خانمان ها باز کردند.
این دو بازیکن با اخلاق تیم فوتبال منچستر که در حال بازسازی ساختمان قدیمی بورس منچستر بودند تا از ساختمان قدیمی، یک هتل لوکس بسازند، با شروع فصل سرما تصمیم گرفتند که ساختمان سابق بورس منچستر را مامنی برای بی خانمان ها کنند.
این در حالی است که، این دو بازیکن این ساختمان را به مبلغ 2.3 میلیون دلار خریداری کرده اند .
پس از این که موسسه حمایت از بی خانمان های "منچستر انجلز" مجبور به تحویل ساختمان سابق خود شد، برای پناه دادن بی خانمان ها با مشکل مواجه شد و طی تماسی تلفنی با این دو بازیکن، بی خانمان های این موسسه به بورس قدیمی منچستر منتقل شدند.
پس از این که این دو بازیکن با استقرار بی خانمان ها در ساختمان قدیمی بورس یا همان ساختمان جدید هتل، موافقت کردند موسسه های خیریه دیگر هم تشویق به همکاری شدند.
این میان، موسسه خیریه، کامیونیتی گروپ و پروژه ریل جانک فود، خدمات غذایی بی خانمان ها را بر عهده گرفتند .
بورس منچستر در واقع نخستین بازار در منطقه منچستر و لیورپول در سال 1836 میلادی بود.
افزایش تجارت در منطقه منچستر پس از قرن 18 بازرگانان زیادی را از فرانکفورت و کشورهای دیگر به این منطقه جذب کرد و این تجار علیرغم آشنا نبودن با زبان انگلیسی توانستند داد و ستدهای خود را از سال 1798 میلادی در این منطقه آغاز کنند.
پس از آغاز فعالیت بورس منچستر، بحرانی مالی 1929 گریبانگیر این بورس شد و پس از آن با بازگشایی بازارهای دیگر در لندن، بورس منچستر در سایه معاملات آن بازارها قرار گرفت و پس از آن با بورس لندن ادغام شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۸
روابط عمومی انجمن علمی دانشجویی حسابداری